Kij czy halabarda?
monk...
Obie są równie skuteczne choć różnią się znacznie.

Kij (Staff):
-Skill podpalający przeciwnika
-Skill zmniejszający def przeciwnika - bardzo przydatny
-Skill dający "dużą ilość enemy value" - z nim szansa, że przeciwnik się przerzuci jest minimalna
-Skill zmniejszający atak przeciwnika.
-Block - świetny zarówno do grindowania (dłużej możemy bić), jak i blokowania (mniej obrywamy, czyli mniej do leczenia)

Halabarda (Shovel):
-Spalarka break pointów w dmg - przyśpieszają znacznie zabijanie mobów podczas grindu.
-Spalarka break pointów w stuna - bardzo przydatne na bossach (jak się robi gorąco to daje chwilę wytchnienia)
-Dystansowy stun (przydatny gdy przeciwnik nagle się przerzuci)


Gra kijem przypomina trochę grę assasinem - nie ma zbierania break pointów, dmg przyzwoity. Gra halabrdą jest zupełnie inna - stunujemy przeciwnika, okładamy, potem znowu stunujemy i tak w kółko jęzor


  PRZEJDŹ NA FORUM