Kij czy halabarda? monk... |
Obie są równie skuteczne choć różnią się znacznie. Kij (Staff): -Skill podpalający przeciwnika -Skill zmniejszający def przeciwnika - bardzo przydatny -Skill dający "dużą ilość enemy value" - z nim szansa, że przeciwnik się przerzuci jest minimalna -Skill zmniejszający atak przeciwnika. -Block - świetny zarówno do grindowania (dłużej możemy bić), jak i blokowania (mniej obrywamy, czyli mniej do leczenia) Halabarda (Shovel): -Spalarka break pointów w dmg - przyśpieszają znacznie zabijanie mobów podczas grindu. -Spalarka break pointów w stuna - bardzo przydatne na bossach (jak się robi gorąco to daje chwilę wytchnienia) -Dystansowy stun (przydatny gdy przeciwnik nagle się przerzuci) Gra kijem przypomina trochę grę assasinem - nie ma zbierania break pointów, dmg przyzwoity. Gra halabrdą jest zupełnie inna - stunujemy przeciwnika, okładamy, potem znowu stunujemy i tak w kółko |